ShopCamp Katowice

Byliśmy na ShopCamp Katowice

27 listopada 2010 r. w Katowicach odbyło się kolejne spotkanie z cyklu ShopCamp na które mieliśmy przyjemność się wybrać. Czym jest ów ShopCamp?

Właściciele dobrze prosperujących sklepów internetowych, praktycy wykorzystania nowych narzędzi marketingowych w promocji biznesu współtworzą cykl warsztatów dla właścicieli sklepów internetowych. Podczas spotkań będą dzielić się swoimi doświadczeniami oraz rozwiązywać realne wyzwania, stojące przed sklepami, należącymi do Uczestników! Na ShopCampach nie będzie teoretyzowania, prezentowania wyników badań czy rozmawiania o tym, jak będzie wyglądał Internet i e-commerce za 10 lat – praktycy ShopCamp pokażą, jak najlepiej wykorzystać narzędzia, które mamy pod ręką, aby zwiększyć lojalność swoich klientów, zbudować trwałą markę i nie tracić fortuny na nieefektywne narzędzia promocji.

 

Agenda spotkania była wielce interesująca:

  1. Marek Małachowski z opowiedział jak za pośrednictwem serwisu chce.to reklamować produkty, których jeszcze nikt nie zna.
  2. Konrad Latkowski opowiedział o Dniu Darmowej Dostawy oraz o swoim nowym projekcie Manubia (“Manubia.pl – Pełna kontrola Twojej konkurencji”)
  3. Aleksandra Chłopek z Droppa opowiedziała o “Optymalizacji procesów logistycznych sklepu internetowego
  4. Olga Magiera, Krzysztof Witko ze Star Digital opowiedzieli o handlu na Facebooku i swoim produkcie Shop@Social
  5. Cezary Bochniewicz opowiedział o wizji systemu Unipass czyli jak ułatwić użytkownikom zakupy
  6. Łukasz Plutecki (plutecki.net) opowiedział o tuningu E-commerce
  7. bardzo dobrze znany branży Wojtek Kyciak odsłonił swój zupełnie nowy video-projekt!

Relację z ShopCampu możecie przeczytać na eKomercyjnie.pl, tam też znajdziecie wszystkie prezentacje z tego spotkania, a na Vimeo są już wszystkie filmy.